TheGames.cz

Přihlášení
Pro správné zobrazení webu si prosím vypněte AdBlock - Jak vypnout AdBlock?
[Prijatý] Práva na JB
Příspěvky: 4
Registrován: 17.8. 2018
Zdravím, chtěl bych si požádat o Administrátorské práva na Jailbreaku.


1) Jméno na forum: Pavlik_Abraham

2) Jméno ve hře: KjuMe

3) Věk: 20

4) odkaz na Stats: (NEFUNKČNÍ)

5) Vaše SID: STEAM_1:1:68486718
 
6) něco o vás: Abych nějak tedy začal, jmenuji se Josef a je mi 20
Není toho moc co napsat o mě aby to nebyla jen a pouze nuda takže to shrneme

Jsem Začátečnický streamer s pokročilou kvalitou vyšších streamerů a snažím se mít alespoň střední základnu diváků (50-100)
Jsem ten typ člověka co si rád popovídá prakticky o čemkoliv. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Studuji obor: Elektrotechnika ale jde mi hlavně o záměr programování.
Nacházím se v České Republice.
A nic víc mě bohůžel nenapadá co by jste chtěli vědět. Jen možná to že mí přátelé si o mě myslí že jsem weeb cožpak není pravda samozřejmě ! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

 
7) Vaše bany/prohřešky (i mimo TG): Nedokážu říct pár věcí bylo na GS ale to jakožto nonsteam a to je třeba 8 let... takže ne v posledních letech ne

8) proč zrovna vy by jste měli být součást A-teamu: Už jsem jednou byl dokonce jsem i jako odměnu dostal VIP na webu jen nevím proč ho zrovna teď nemám. Důvod mého vyhození byla důsledná neaktivnost z důvodu výpadku jater a ledvin (extrémních zvýšených hodnot)

PS: ať to dopadne jakkoliv jsem rád že pořád existuje TG, adminem jsem byl ještě předtím než se portál na TG přejmenoval... a na serveru mám stovky hodin... zkušenosti s právy též.
Příspěvky: 21
Registrován: 4.6. 2022

Čau, počkám na referencie od ostatných adminov a potom sa rozhodnem.

Vedení TheGames
Příspěvky: 60
Registrován: 8.6. 2022

Za mňa áno.. Žiadosť je pekne napísaná a myslím si, že by si šancu dostať mohol.

Ponechám to poisonovi, iba som sa chcel vyjadriť.

Jedna vec mi však vŕta hlavou.. Chcel som si preklepnúť tvoj steam avšak som nenašiel žiaden záznam.. Pred tým si hral na nonsteame?