TheGames.cz

Přihlášení
Pro správné zobrazení webu si prosím vypněte AdBlock - Jak vypnout AdBlock?
(P) Nanyaa / Furien
Účet zabanován
Příspěvky: 30
Registrován: 8.2. 2023

1) Jméno na forum: nanyawolf
2) Jméno ve hře: RVNG^ Nanyaa (někdy ale tak uz, Nanyaa)
3) Věk: 18
4) odkaz na Stats: hlstats
5) odkaz na Steam: papa
6) Vaše SID: STEAM_0:0:528879878
7) Něco o vás: Ahoj šulini, jsem Nanyaa nebo-li ale tak uz. Žiju někde ve Slezsku, studuji poslední ročník SŠ, takže jsem velký špunt. Ráda poslouchám hudbu (přesněji T. Swift), koukám na twitch a můj největší koníček je hokej a cestování.
Ve volném čase si zahraju třeba csko jo nebo i jiné hry, víte jak to chodí. Mám ráda konflikty, takže se hodně odehrávají vyhrocené scény kolem mě, takže doporučuji se držet ode mě dál, protože ráda šťourám do lidí. :D :D
8) Vaše bany/prohřešky (i mimo TG): Bohužel už to bude 3 roky, kdy jsem dostala ban na zahraničním serveru (knife) za nějaké scripty, bohužel se ukázalo, že mě zabanoval nějaký bot. Hlavně lituju i toho mého novějšího banu, který je starý pár týdnů, měsíců.. bylo to opět na zahraničním serveru (furien) a doteď nevím za co jsem to dostala. Zkrátka lituju toho, že lozím na zahraniční servery. Jinak jsem čistá jako pírko.
9) proč zrovna vy by jste měli být součást A-teamu: Takové ty klasické důvody, že chci být přínosem, zabránit šulinkům, kteří mají tendenci dělat zle atd. nechám stranou. Důvodem je, že se chci vrátit na pozici admina. Taky trošku poučit, některé nejmenované osoby, co jsou pravidla a hlavně nedovolovat si na někoho, koho ani neznají. Můžu zaručit, že pod mým dohledem bude všechno v pohodě, ale dejme tomu, že sem tam přijde nějaký šulinek a bude si třeba stěžovat. (za to ručíte vy, ne já :D) Každopádně furien je můj nejoblíbenější a mám nahráno fakt dost hodin za ty roky, co to hraju.


Děkuji šulinci za každý pozitviní názor, přeji pěkný den.
N.

Majitel TheGames
[+] Výhody
Příspěvky: 119
Registrován: 28.9. 2018