TheGames.cz

Přihlášení
Pro správné zobrazení webu si prosím vypněte AdBlock - Jak vypnout AdBlock?
[P] Administrátor JB Sekce // Surprise
Příspěvky: 15
Registrován: 4.1. 2023

Zdravím, chtěl bych požádat o administrátora na serveru JailBreak #1


Jméno na fórum --> Surprise 

 

Jméno ve hře --> Surprise

 

Věk --> 13.03. Mi bude 20 Let

 

Odkaz na stats --> https://www.thegames.cz/hlstats/hlstats.php?mode=playerinfo&player=885

 

Má SteamID --> STEAM_0:0:420029538

 

Něco o mně --> Takže, jmenuji se Kryštof, je mi 19 let, pracuji jako elektro-údržba v naší slévárně Heunisch, jsem vyučený elektromechanik pro zařížení a přístroje, takže nemám problém cokoliv, kdekoliv opravit. Jsem narozen v Sokolově dne 13.03.2003, kde jsme bydleli tak půl roku a pak šli pryč. Csko hraji už snad od svých 10 let, kdy jsem poprvé pustil furieny a hrál furieny.. Poté jsem našel jailbreak, tak jsem ho začal hrát a dost mě i bavil. Ve svým volným čase si rád zajdu na pokec s kamarády, projedeme naše auta, stále děláme nějaké společné výlety spolu. Dále se věnuji svému mazlovi bmw e46, které pořád potřebuje nějakou péči, tak u toho ztrávím většinu svého volného času. Tak to by bylo ve stručnosti něco málo o mně.

 

Mé bany, prohřešky --> Tak samozřejmě, každý musel někdy dostat ban a kdo tvrdí že ne, tak kecá sám sobě. Pár banů za neschnopnost CT při hlídání simona, žádné bany za nadávky nebo tak. A ty bany za neschopnost byly, jelikož byl 1. z administrátorů na mě zasedlý a celou dobu spectoval a hledal chyby v mně.

 

Proč bych měl být já adminem --> Důvod je prostý a jednoduchý, chci udržet pořádek na serveru a hlídat problématické hráče. Přeci každý by chtěl mít klid na svém serveru. Nemám rád, když někdo dělá bordel na serveru. 

[+] Výhody
Příspěvky: 12
Registrován: 11.11. 2018

Ahoj, viděl jsem tě na serveru několikrát mám s tebou zkušenosti umíš adminovat.

 

Myslím si že by jsme ti mohli dát šanci za mě máš ANO


Poprosim adminy o reference

 

- STEAM BAN

Příspěvky: 15